Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

błąd 17965

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • błąd 17965

    Jeżeli nie masz zacięcia ściganta i nie musisz być pierwszy spod świateł to bierz 1.6 MPI Pali to około 10 litrów, ale przy LPG nie ma to większego znaczenia. Jeżeli miałbym wybór to wolałbym kupić 1.6 MPI bez LPG i potem dać do zagazowania.
    Po pierwsze instalacja LPG się zużywa i przy 100 kkm wymaga już trochę inwestycji np w reduktor i wtryski.
    Po drugie zlecając instalację LPG możesz poszukać dobrego zakładu i dobrej instalacji a te dwie rzeczy to podstawa, żeby cieszyć się bezproblemowym użytkowaniem LPG.

  • #2
    błąd 17965

    Błąd 17965-ciśnienie doładowania przekroczone granica regulacji nie związana ze sprzętem.Błąd sporadyczny.
    Dziś od 1,5 roku złapałem trzy razy notlauf przy czym przy trzeci razie zapaliła się kontrolka check,ta od silnika.agadzie szukać przyczyny w turbinie czy zaworze n-75 :?: Może ktoś miał taki przypadek i mógł mi pomóc,doradzić.
    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
    Pozdrawiam ANIOL

    Komentarz


    • #3
      Zakldam ze silnik jak w profilu.
      Regularny notlauf. Bardziej bym się kierował w strone zapieczonych kierownic lub zgniłej gruszki turbo.
      Logi statyczne i dynamiczne wyjaśniłyby definitywnie sprawę.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        przemik, Tak.Silnik jak w profilu.Dziwi mnie tylko że to przyszło tak nagle.Auto jest eksploatowane w sposób że turbina musi pracować,być"przedmuchiwana",Węże na jesień wymieniałem na nowe.Nic jutro na początek sprawdzę gruszkę i sztangę a potem zobacze co dalej ja będzie tak samo.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez aniol
          Dziwi mnie tylko że to przyszło tak nagle.Auto jest eksploatowane w sposób że turbina musi pracować
          wszystko się zużywa- dodaj czynnik upływu czasu :wink:
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz


          • #6
            Przejrzałem forum zastanawiałem się długo gdzie podpiąć się pod temat, żeby nie dublować stale tego samego problemu... Więc jeśli trafiłem w zły temat, to proszę obsługę forum o przeniesienie mojego postu do właściwego.


            Mnie również dopadł ten problem NOTLAUF. Zamówiłem kabel daignostyczny, więc wkrótce przyjdzie czas na zrobienie logów, o których muszę poczytać jak to zrobić. W tej chwili wiem, że muszę zrobić je statyczne i dynamiczne. Grupy 03, 011 - nie wiem muszę o tym głębiej poczytać.

            Wczoraj wymieniłem przewód ciśnieniowy między Zaworem N239 a siłownikiem podciśnieniowym przepustnicy, ponieważ był uszkodzony i miał dziurę. Ucieszony i naiwny myślałem, ze to rozwiąże mój problem. Jest on nadal.

            W związku z tym w miarę możliwości jak temperatura na zewnątrz pozwoli, chce wymienić wszystkie przewody podciśnieniowe. Widzę, że jedne są cieńsze i mają ok. 4 mm, drugie z kolei już na oko widać, że są grubsze.
            Zastanawia mnie tylko w jaki sposób mam wymienić przewód łączący N75 ze sztangą turbiny? Macie na to jakieś patenty jak się tam dostać bez demontażu połowy silnika?

            Chce też sprawdzić zawór N75 czy jest sprawny, w związku z tym zamienię miejscami N75 z N18 i teraz są dwie opcje:
            - tylko przewody bez odkręcania tych zaworów o ile długość przewodów na to pozwoli.
            - odkręcę zawory i zamienię je miejscami.

            Powiedzcie mi, ponieważ to jest dla mnie nie jasne. Czy wtyczkę ktora się znajduje w miejscu N18 i zasila go, mogę wpiąć do N75 który wskoczył na chwilę na miejsce N18 czy muszę ciągnąć właściwą wtyczkę ze starego miejsca N75 do nowego?

            Sprawdzić chciałem jeszcze ruch sztangi, ale zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Próbowałem wypatrzeć z góry silnika gdzie ona jest (mniej więcej wiem), ale za cholerę jej nie widać.

            Coś czuję, ze moja emerycka jazda w ostatnim czasie doprowadziła do zamulenia tego turbo

            Wiem, że temat wałkowany setki razy, jednak nie znalazłem odpowiedzi na zadane tutaj pytania.
            Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

            Komentarz


            • #7
              piotrek_gdy, Wybacz że teraz ci dopiero się odwdzięczyłem ale jakoś mi to wtedy uszło uwadze.

              [ Dodano: Sro 29 Sty, 14 10:29 ]
              Pixon,
              -Przewody najlepiej daj silikonowe
              -Przewód zawór-n75 do gruszki raczej musisz mieć kanał,przy gruszce jest zaciskowa obejma która jest mocno ściskająca i trza dobrze założyć przewód i obejme.
              -N-18 i N-75 są takie same,podmieniasz i podpinasz bez kombinacji
              -Ruch sztangi sprawdzisz,musisz wsadzić ręke pomiędzy podszybie a egr przy samej osłonie plastikowej silnika i potem już namacać sztangę.Proponuje do tego założyć jakieś cieńkie rękawiczki bo bedzie po pewnym czasie boleć palec,chyba że masz z drewna. :szeroki_usmiech .A najlepiej wez kogoś i z zachowaniem ostrożności połóż palec na sztandze a ktoś niech ci odpali auto wtedy poczujesz orientacyjnie ruch sztangi.Uważaj na pasek wielorowkowy.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Pixon
                Mnie również dopadł ten problem NOTLAUF.
                Wykonanie logów to najlepszy pomysł w tej chwili. Oczywiscie wszystko co opisałes mozesz zrobic... mozesz tez smiało podmienic na probe N75 z N18... ale.... na moje bryszczate oko... na 90% masz zapieczone kierownice VTG w sprezarce.

                Jak odpalisz VCDSa to zrob logi dynamiczne - 011 i 010 oraz statyczny 011 w trybie Basic Settings.
                Warto tez sprawdzić gruszke czy aby nie zgniła.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  Oczekując na przewód diagnostyczny refleksji i sprawdzania wszystkiego po kolei ciąg dalszy.

                  Zamieszczone przez aniol
                  -Przewody najlepiej daj silikonowe
                  -Przewód zawór-n75 do gruszki raczej musisz mieć kanał,przy gruszce jest zaciskowa obejma która jest mocno ściskająca i trza dobrze założyć przewód i obejme.
                  Przewód kupiłem w skodaczesci o przekroju 4 mm (gumowy z oplotem materiałowym). Zostaje mi ich wymiana, jednak na oko widzę, że z nimi jest raczej wszystko ok. Poszedłem "po sznurku do kłębka" i wyczułem ową gruszkę. Po odczepieniu przewodu z zaworu N75 idącego do gruszki, sprawdziłem jego szczelność, próbując zassać powietrze. Jest szczelny, no chyba, że wytworzyłem za małe podciśnienie...

                  Zamieszczone przez aniol
                  -N-18 i N-75 są takie same,podmieniasz i podpinasz bez kombinacji
                  Tak też zrobiłem, nic się nie zmieniło. Robiłem wczoraj próby na autostradzie, wydaje mi się, że auto ciut lepiej przyspiesza niż na zaworze N75, ale dalej pojawia się odcięcie przy 110/120 km/h i dalej nie idzie.

                  Zamieszczone przez aniol
                  -Ruch sztangi sprawdzisz,musisz wsadzić ręke pomiędzy podszybie a egr przy samej osłonie plastikowej silnika i potem już namacać sztangę.Proponuje do tego założyć jakieś cieńkie rękawiczki bo bedzie po pewnym czasie boleć palec,chyba że masz z drewna. :szeroki_usmiech .A najlepiej wez kogoś i z zachowaniem ostrożności połóż palec na sztandze a ktoś niech ci odpali auto wtedy poczujesz orientacyjnie ruch sztangi.Uważaj na pasek wielorowkowy.
                  Ponownie po przewodzie namacałem gruszkę od turbo. Poszedłem wyżej po korpusie i mam wrażenie, że namacałem tę "sztangę?" która wychodzi z gruszki i napędza "kierownice?" Niestety nie byłem jej w stanie ruszyć palcami. Próbowałem ją wepchnąć do środka, a teraz jeszcze sobie myślę, że może ją mogłem spróbować wyciągnąć. Chociaż to według mnie byłoby nielogiczne, bo skoro ona działa na podciśnienie, a przewód wchodzi do gruszki od spodu, więc przy normalnym ciśnieniu, ona powinna być wysunięta. Dobrze rozumuje?
                  W związku z trudnościami w ruchu sztangi lub moim brakiem siły, spryskałem wczoraj tam obficie wd40, mam nadzieję, ze dobrze to spenetruje jej wnętrze. Dzisiaj ponownie do tego zajrzę i sprawdzę czy coś drgnie, jeśli nie to raz jeszcze wpuszczę tam doskonałe wd40 i zobaczę.



                  Tak jak napisałem czekam na kabel, logi wydaje mi się, że wiem jak zrobić, poczytałem sporo tematów. Powiedzcie mi czy do robienia logów muszę z powrotem przekładać N75 z N18 do wersji z przed modyfikacji?

                  Ktoś jeszcze wspomniał na forum o sprawdzeniu przepływomierza, gdyż on też odpowiada za ten problem. Ale jak? Odpiąć zupełnie wtyczkę od niego i zobaczyć jak się zachowuje samochód? Właściwie to jakie powinno być jego zachowanie wtedy w przypadku kiedy jest dobry i odłączony oraz w przypadku kiedy jest felerny i odłączony?



                  Dziękuję bardzo za zainteresowanie! Tutaj chociaż są ludzie którzy chcą pomóc, a nie wysyłają do mechaników od razu.
                  Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                  Komentarz


                  • #10
                    Pixon, Jak nie możesz ruszyć sztangą to 99,9%zapieczone kierownice turbiny.Jak pisałem wcześniej dwa tygodnie temu miałem czyszczoną turbine bo była zasyfiała.Tak samo ruszałem sztangą ale mi chodziła około 1 cm.Ale to i tak za mało,powinna się poruszać około 2cm.przy dobrym wyregulowaniu jej.Przy wymianie przewodów uważaj na zbiornik podciśnienia co byś nie uwalił końcówki gdzie się nakłada wężyk

                    [ Dodano: Czw 30 Sty, 14 10:48 ]
                    Pixon, Jak będziesz robił logi to załóż zaworki n-75 i n-18 z powrotem tak jak mają być fabrycznie.
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz


                    • #11
                      Mozesz zrobic logi na podmienionych zaworkach - nic sie nie stanie.
                      IMO - polewanie sztangi WD40... mija się z celem... kto chociaz raz rozbierał sprezarke ten wie. :wink:
                      Wykonanie logów ktore Ci podałem wyjasni sprawe.
                      Mam wizje, ze wyciagniecie i wyczyszczenie sprezarki Cie nie ominie.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz


                      • #12
                        przemik, Mojego ostatniego doświadczenia też tak uważam,zresztą ty mi też to wywróżyłeś i miałeś racje,a sytuacja była taka sama. :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
                        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                        Pozdrawiam ANIOL

                        Komentarz


                        • #13
                          przemik, Generalnie to poczytałem i spotkałem się z opisami, ze ta sztanga lubi zardzewieć i dobrze jest ją rozruszać za pomocą ręki i wd40. Stąd mój pomysł odnośnie tej operacji.

                          aniol, zdejmowanie tych gumowych węży z króćców raczej już mam opanowane przy tym mrozie Dzięki za radę. Dzisiaj podmienię te których jeszcze nie wymieniłem licząc po cichu że to coś pomoże. :roll:

                          Mam nadzieję, że dzisiaj już dojdzie do mnie kabelek i będę mógł wykonać logi, które wam nieco rozjaśnią sprawę.
                          Podzwoniłem po Łodzi szukać osoby która by wyczyściła mi turbo, każdy tylko oferuje regeneracje za ok. 600 zł + montaż/demontaż 200 zł :evil:
                          W związku z tym ja wracam do tematu uczenia się wymontowania turbiny oraz jej czyszczenia. Widzę, że najbliższa sobota będzie do tego dobra...

                          Bardzo dziękuje za zainteresowanie i wyciągnięcie pomocnej dłoni. Chętnie bym Wam dał po "pomógł" ale nie widzę takiej opcji :|
                          Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Pixon
                            Chętnie bym Wam dał po "pomógł" ale nie widzę takiej opcji
                            ... bo nie jestes autorem wątku... :wink:
                            druga sprawa... przeciez nie o punkty pomógl tu idzie....
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              Jest MOC!
                              Przed zabiegiem,


                              i po:


                              Moc wróciła, auto ponownie jeździ jak strzała i frunie jak meserschmit Humor wrócił, czas odespać nieprzespane noce

                              Jeszcze raz dziękuje wszystkim zaangażowanym w temat za pomoc! :szeroki_usmiech
                              Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                              Komentarz


                              • #16
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez przemik
                                  Mam wizje, ze wyciagniecie i wyczyszczenie sprezarki Cie nie ominie
                                  Prorok jaki czy co... :wink:
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zacznij grać w lotto
                                    Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X