Jeżeli nie masz zacięcia ściganta i nie musisz być pierwszy spod świateł to bierz 1.6 MPI
Pali to około 10 litrów, ale przy LPG nie ma to większego znaczenia. Jeżeli miałbym wybór to wolałbym kupić 1.6 MPI bez LPG i potem dać do zagazowania.
Po pierwsze instalacja LPG się zużywa i przy 100 kkm wymaga już trochę inwestycji np w reduktor i wtryski.
Po drugie zlecając instalację LPG możesz poszukać dobrego zakładu i dobrej instalacji a te dwie rzeczy to podstawa, żeby cieszyć się bezproblemowym użytkowaniem LPG.
Pali to około 10 litrów, ale przy LPG nie ma to większego znaczenia. Jeżeli miałbym wybór to wolałbym kupić 1.6 MPI bez LPG i potem dać do zagazowania. Po pierwsze instalacja LPG się zużywa i przy 100 kkm wymaga już trochę inwestycji np w reduktor i wtryski.
Po drugie zlecając instalację LPG możesz poszukać dobrego zakładu i dobrej instalacji a te dwie rzeczy to podstawa, żeby cieszyć się bezproblemowym użytkowaniem LPG.
NOTLAUF. Zamówiłem kabel daignostyczny, więc wkrótce przyjdzie czas na zrobienie logów, o których muszę poczytać jak to zrobić. W tej chwili wiem, że muszę zrobić je statyczne i dynamiczne. Grupy 03, 011 - nie wiem muszę o tym głębiej poczytać.
i zobaczę.
Dzięki za radę. Dzisiaj podmienię te których jeszcze nie wymieniłem licząc po cichu że to coś pomoże. :roll: 

Komentarz